Vytvoření a nastavení residence
Příkazy na vyznačení území
K vybrání území na ochranu můžete použít dřevěnou sekeru a kliknout levým tlačítkem na začátek uhlopříčky a pravým na její konec. Když kliknete sekerkou 2x ve stejné rovině vyberete 2D plochu Když kliknete sekerkou 2x ale v různých výškách vyberete 3D prostor
/res select expand [počet_kostek] – vybere vámi zadaný počet kostek, ve směru kterým se díváte
/res select chunk – vybere na ochranu celý chunk
/res select size – zobrazí velikost označeného území
/res select vert – vaši plochu vybranou sekerkou ochrání od bedrocku po nebe
Příkazy na vytváření residence
/res area [add/remove] <residence> [areaID] – přidá nebo odebere území do residence
/res create [název_residence] – vytvoří residenci se zadaným názvem
/res remove [název_residence] – odstraní vaši residenci
/res removeall – odstraní všechny vaše residence
/res subzone <název_residence> [název_subzony] – vytvoří subresidenci ve vaší residenci.
Doplňující příkazy na residence
/res area list [název_residence] - vypíše všechna území spadající do residence
/res area listall [název_residence] – vypíše území a jejich souřadnice pro residenci
/res current – show zobrazí info o residenci v níž se právě nacházíte
/res info < název_residence > – vypíše info o vámi zvolené residenci
/res list – vypíše seznam residencí které vlastníte
/res listall – vypíše seznam všech residencí
/res limits – vypíše důležitá omezení pro tvorbu residencí
/res sublist – vypíše seznam vašich subresidencí
Příkazy na používání vlajek
/res lset < název_residence > [blacklist/ignorelist] [material] – přidá/odebere materiál z residenčního blacklistu/ignorelistu - tzn. materiál co nemůžete v dané res. použít
/res lset < název_residence > info – vypíše nastavení residenčního blacklistu/ignorelistu
/res pset < název_residence > [jméno_hráče] [vlajka] [true/false/remove] – nastaví na hráče vybranou vlajku(název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
/res set < název_residence > [flag] [true/false/remove] – nastaví na residenci vybranou vlajku. (název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
Flagy!!
<animals> Ovládání spawnování zvířat. True = povolí spawnování, false = zakáže spawnování. Zvířata zahrnují: Slepice, kráva, prase, ovce, vlk.
<bucket> Ovládání používání kbelíků. True = povolí použití, false = zakáže použití.
<build > Ovládání stavby (pokládání a rozbíjení bloků). True = povolí stavění, false = zakáže stavění.
<container> Ovládání schopnosti přístupu s inventářem do: beden, dispenserů, pecí.True = povolí přístup, false = zakáže přístup (je potřeba povolit přístup také v pluginu /lwc.
<creeper> Ovládá exploze creeperů. True = creeper vybouchne a poškodí jak hráče,tak bloky, false = creeper nezpůsobí žádné škody jak hráči tak blokům. Neslouží k zakázání spawnování creeperů.
<damage> Ovládá všechna zranění hráčů v residenci. True = poškození je udělováno normálně, false = ochrání před veškerým zraněním
<destroy> Ovládá schopnost rozbíjet bloky. True = povolí rozbíjení bloků, false = zakáže rozbíjení bloků. Má vyšší prioritu než vlajka „build“.
<firespread> Ovládá šíření ohně. True = povolí šíření ohně, false = zakáže šíření ohně.
<flow> Určuje za jsou nebo nejsou pvoleny vlastnosti kapalin. True = povoleno, false = zakázáno. Vyšší prioritu mají vlajky „waterflow“ a „lavaflow“.
<healing> Ovládá uzdravování hráčů v residenci. True = uzdravuje půl srdíčka za sekundu, false = klasické nastavení uzdravování na serveru.
<ignite> Ovládá zapalování. True = povolí zapálení, false = zakáže zapálení.
<lavaflow> Určuje zda láva poteče nebo ne. True = láva se normálně rozlévá, false = láva se nerozteče ze zdrojového bloku. Má vyšší prioritu než vlajka „flow“.
<monsters> Ovládá spawnování monster. True = povolí spawnování, false = zakáže spawnování. Monstra zahrnují: Creeper, Giant, Monster (lidský mob/Steve), Kostlivec, Pavouk, Zombie, Pigman, Jezdec na pavoukovi.
<move> Ovládá možnost pohybu po residenci. True = pohyb je povolen, false = zakáže vstup do residence.
<piston> Ovládá používání pístů(pistonů). True = pistony fungují normálně, false = pistony nefungují.Neovlivňuje pokládání a rozbíjení pistonů..
<place> Ovládá pokládání bloků. True = povolí pokládání bloků, false = zakáže pokládání bloků. Má vyšší prioritu než vlajka „build“
<pvp> Ovládá PVP. True = povolí PVP v residenci, false = hráči nemohou útočit naostatní hráče a ochočené vlky v residenci
<subzone> Ovládá vytváření subrzónu v residenci. True = povoleno, false = zakázáno. Pokud je použito na residenci, povolí/zakáže vytváření subzón v residenci.
<tnt> Ovládá exploze TNT. True = TNT vybuchne a poškodí jak hráče, tak bloky, false = TNT nezpůsobí poškození jak hráči, tak blokům. Neovlivňuje pokládání nebo rozbíjení TNT
<tp> Ovládá teleportaci v residenci. True = povolí teleportování do residence, false = zakáže teleportování do residenceMísto kde se po teleportaci hráč objeví je dáno příkazem /res tpset
<use> Ovládá schopnost použití/přístupu do objektů v residenci. True = normální nastavení serveru, false = zakáže používání/přístup. Objekty zahrnují: dveře, bedny, pece, dispensery, páky, tlačítka, tlakové spíací destičky atp.Má vyšší prioritu než vlajka „container“
<waterflow> Ovládá tok vody v residenci. True = voda se roztéká normálně, false = voda se neroztéká ze zdrojového bloku.Má vyšší prioritu než vlajka „flow“
Nastavení vlajek=flagů na residenci
/res set [název_residence] [název_flagy] true/false
Nastavení vlajek/flagů na hráče
/res pset [název_residence] [nick] [název_flagy] true/false
Doplňující příkazy
/res default [název_residence] – vrátí vlajky v residenci na defaultní nastavení.
/res message [název_residence] [enter/leave] [zpráva] – nastaví uvítací/loučící zprávu (název residence lze vypustit, pokud v ní stojíte)
/res rename - [starý_název] [nový název] přejmenuje residenci. Pro přejmenování subzón platí pravidlo, že název subresidence se musí zapsat jako název_residence.název_subzóny
/res tp [název_residence] – teleportuje vás do vámi zadané residence
/res tpset – nastaví teleportační bod v residence(místo kam se portnete po použití příkazu /res tp [název_residence] )